martes, 24 de abril de 2007

24 dies per fer 24 anys el 24 d'abril


Hoy no es un día cualquiera, hoy es 24 de abril…tu 24 cumpleaños y hace 24 días dejaste de estar físicamente con nosotros para entrar eternamente en nuestros corazones, nos has dejado un gran vació en nuestras vidas y has llenado plenamente nuestras almas.

Visitar el lugar de reposo, verlo lleno de flores del día de Sant Jordi , ver que nadie se olvida de ti, leer las palabras de Sònia, en una rosa tan especial que traspasara todo lo que hay entre la vida y la muerte para llegar a ti, directas al corazón…Me producen una serie de sentimientos que agudizan mi amor por ti.

No sabíamos que regalarte, pero tu madre ha tenido la mejor idea, un día de alegría entre tantos de tristeza, un día de sensaciones fuertes, compartidas por todos los que te queremos un regalo que solo tu madre es capaz de inventar y yo se lo agradezco, un regalo que es difícil de hacerte llegar… pero que da fuerza para seguir.



Felicidades Cristian !!

Per molts anys Cristian !!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Els teus pares tenen tota la raó del món. MOLTES I MOLTES FELICITATS CRISTINA. ET PORTO SEMPRE AMB MI. UN PETONÀS.

Laia Vaqué dijo...

Hola Cristian;
Ja se que feia molt temps que no ens veiem, ja se que feia temps que ens haviem perdut la pista, però els records de la infantesa sempre m'havien portat cap a tu, i ara més que mai et porto molt a dins... No hi havia persona en el món que em fés riure com ho feia amb tu quan erem petits. Me'n recordo que sempre t'enrabiaves, que sempre protestaves i que eres un rebel, però tots t'estimavem així, de fet, això era el que m'agradava de tu. Ara, des d'aquí, et recordaré com aleshores i et sentiré tant aprop com sempre, segur que estaras bé. Molts petons i una gran abraçada d'una amiga que no t'oblidarà mai mai mai; t'asseguro que res farà que t'oblidi.
Un petó
Laia Vaqué

Laia Vaqué dijo...

Ah, m'havia oblidat de felicitar-te i de desitjar-te molta sort...Jo els faré d'aquí un mes, i de ben segur que em recordo de tu. No sabia que tenies un cavall,jo encara en tinc i la veritat és que són la meva vida. Segur que el Tango et recordarà sempre i t'anyorarà com ho faré jo. No sap la sort que té de tenir-te a tu per amo.
Una abraçada

Anónimo dijo...

Ja fa molts anys que ens coneixem, sovint t'hem recordat al llarg d'aquests anys, ara ho fem ada dia, de vegades fa mal, molt de mal, però ens queden tots els bons records, la Laia i tu de petits de viatge en viatge, cap a l'Escala, Pals, Peñíscola, cap a Maranges...tots aquests anys viscuts ja formen part de les nostres vides i sempre aniran amb nosaltres. MOLTS PETONS I PER MOLTS ANYS!!
JORDI I HELENA

Anónimo dijo...

MOLTES FELIÇITATS MAKU...
AVUI TEM PURTAT UNA FLOR BLABA EM LA MEVA GERMANA ANNA I TEM PUSAT UNA DEDICATORIA ESPERU QUE TAGRADI.
MAI TE OLVIDAREM REI.

JOAN G