domingo, 27 de mayo de 2007

Felicitats Albert de part de tots i en especial d'en Cristian

6 comentarios:

Anónimo dijo...

GRàCIES Miquel i Imma i sobretot a TU Cristian!!!





us estimo!!!!


ALBERT DARNÉS I FORCADELL

Anónimo dijo...

Cristian ahir va ser un dia memorable...suposu que la tieta Carme, en Miquel, l'Imma, en Jorge i l'Alberto tu sabran esplicar i definir amb aquestes "lu millor de lu millor" (però faltavaves tu per arrodonir la festa) i a sobre el Barça va gunayar...!!!!
Primer vam anar a Barcelona, desprès ens vam trobar la Roser, l'Albert, la Paula, la Cris i la Marina.
Es vam reunir amb l'Alberto i en Jorge a l'hotel i vam marxar cap el camp nou on ens ensenyarien una mica el camp.
Més tard va venir l'emoció del partit i el final, l'ho pitjor, la despedida de la bona vida i del consumir.
Petons a tots i un ben GRAN PER TU CRISTIAN!!! QUE T'HO MAREIXES AIXÒ I MOLT MÉS!!!men vaig que ja sento la Martina a baix que ma crida perquè i vagi a jugar...!!! és un NERVI aquesta nena ejeje!!!!

Anónimo dijo...

ALBERT MUCHAS FELICIDADES,DESDE PAMPLONA BESOS,PETOS.

Anónimo dijo...

Buenos días cariño.
Adriana me ha metido unas fotos para ke se las mande al pápa mas tarde intentare hacerlo,como sabes no estoy muy puesta en la materia.imica kel besos.Para ti cielo muxus

Anónimo dijo...

Moltes felicitats Albert, un petó. Àlex estic contenta que al final anesis tu al meu lloc a veure el barça, espero que t'ho passessis molt bé, jo a casa, malaltona.

Cristian rei, divendres va anar molt bé el sopar, bueno, ja veus les fotos. Em vai quedar a dormir al teu llitet, quants records, les vai passar "putes" però em va encantar estar allà. Millons de petons kari. T'estimo moltiiiiiiiiiiiissssiiiimmmm!

Anónimo dijo...

felicidades albert...y un beso a todos.