jueves, 31 de mayo de 2007

Un grapat d'amics...que segur que tenen mes fotos

12 comentarios:

Laia Vaqué dijo...

Hola guapíssim,feia dies que no entreva perquè estic d'examens i vaig una mica atabalada, ja m'entens, maleïts examens!! Avui he anat a entrenar amb cavall, com cada dia, i me recordat com tu, sempre ho faig quan munto a cavall, la teva i la meva gran passió, quina casualitat... Només dir-te que et porto sempre a dins, que no oiblidaré mai aquests ullets de nen entremaliat i que ets genial, i la gent que t'estima t'ho demostra cada dia. M'encanta veure't content, i és així com et recordaré sempre més. Sònia, a veure si un dia baixo a Olot i us vinc a veure a tu, a en Miquel i l'Imma,molts petons des de Vic i molts ànims!

Laia

Anónimo dijo...

Com sempre estàs guapíssim rei!

Laia, jo també tinc ganes de coneixet. Un petó.

Bona nit guapíssim!!! No deixo de pensar en tu. T'estimo moltíssim.

Anónimo dijo...

Avui he tat a casa teva cari!

Em fet una mica de sopar; pernilet del q et torna boig de can Gabino,
jejeje!!!,fuet, braç de la teva iaia, q x cert estava Bníssim!! i fins i tot unes pastetes per acabar AMB BON SABOR AQUEST SOPAR TAN AMORÒS!

Faltaves tú esclar!, però com diu el teu pare tot arrivarà!

Quin fart de parlar i recordar!
Imagine't, jo,la Carme,i la teva mama..jejeje!vaia tres!!!
Les paraules no se'ns acabaven ni per casualitat i com no, en totes apareixies tú, per variar.., el nostre nen!!!!!!

Cap al tard la Immeta i jo t'em visitat en el teu lloc de descans, quina pau i quina tranquilitat! Tal i com et mareixes!!

Finalment em fet un foradet per posar les roses que vaig triar amb ilusió per tú rei, hi han quedat precioses!!!!!!! Reflecteix l'alegria que ets tú per els que tant t'estimem!

Espero que t'hagin agradat.....

Tot i que ja me mirat el video dos vegades a casa teva, ha set inevitable tornar-lo a mirar..,
ÉS UNA PASSADA MIKEL!

Miran-lo amb atenció me'n adon-ho
que m'envies molts records Cristian... i t'ho agreeixo molt
rateta..ja q en cada foto revui en mi el que vaig sentir,la ilusió que teníem i que ens corría dins nostre, els farts de riure q ens feiem, l'ho bé q estàvem.....

Eres el motor de la meva vida!!
la meva ilusió!!!!!
I pensar amb tú em fa tirar endevant!!!! perquè ets la meva vida i això ningú ho podrà canviar, ja ho saps tú!

Ningú com tú treia el millor de mi!
i ningú com jo va copnèixer el millor de tú: EL TEU GRAN COR!

Tú saps que sempre te estimat incondicionalment, per lo bo i per l'ho no tant bo, però sempre he estat amb tú quan més m'has necessitat, i sempre i estarè, no ho dobtis!

PERQUÈ QUAN S'ESTIMA,S'ESTIMA, X DAMUNT DE TOT!!!!!!

Bona nit rati, descansa molt! Mmmuuuaaa!!!!!!!!!!!

Com diu la teva mami, un dia menys..un dia més aprop de tú!

Os quiero IMMA I KEL, cada dia me sorpende más lo maravillosos que sois!!!!!!vosotros y vuestro interior! OS DESEO LO MEJOR CON TODO MI CORAZÓN!

T'estimo CRISTIAN!!!!!!!!!!!!

MAI DEIXARÀS DE FORMAR PART DE LA MEVA VIDA!

Mmmuuuuuaaaaaaa!!!!!!
Pto de bona nit com solíem fer!

Anónimo dijo...

Ho sento KEL,a mi personalment hauràs de remercar-me això dels comentaris, perquè si et descuides t'escric la biblia i més!!!!
jejeje...
Ptons!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Em descuidava!!!!!!!!

Papa i Cristian esteu wapissíms!!!
transmateu una feliçitat que em deixa sense paraules!
Esteu radiants la veritat!

ELS DOS NOIS MÉS IMPORTANTS EN LA MEVA VIDA!!!!!!!!!!!!!1

US ESTIMO!

Gràcies per posar-la Kel i Imma,el meu pare s'ha posat molt content quan li he dit! Us esparem aquest estiu, evidentment, nosaltres i la moto!

ELL TAMBÉ T'ESTIMA CARINYO HAS SET UN FILL X ELL!!!! sempre m'ho ha dit!!!!, però li fa peneta entrar a la wep..... enten-lo...

Ara si,nanit pruneta!!!!
t'estimo, t'estimo i t'estimo!

Anónimo dijo...

Buenos días cariño.
Las fotos son preciosas,ahora me voy a trabajar hoy entro antes,me gustaría pasar el fin de semana con vosotros,con todos,me siento bien allí.Besos para todos.Cielo hasta luego

Anónimo dijo...

DECIR AMIGO SE ME FIGURA QUE DECIR AMIGO ES DECIR TERNURA Y DIOS Y MI CANTO SABEN A QUIEN NOMBRO TANTO ........PARA TI COMO NO, A NUESTRO QUERIDO CRISTIAN.

Anónimo dijo...

Hola YOLI, JHON Y FAMILIA???
Me gusta leer tus comentarios así se de ti, y que estais bien, dentro de todo....

Mi número es 636164920, y mi correo "marta_xuxe@hotmail.com" se lo das a jhon porfa, y cuando vajeis os pido que me hagais una llamadita, tengo ganas de veros FAMILIA!!!

ÁNIMO JHON, LO ESTA HACIENDO MUY BIEN CAMPEON! TU SIGUE CONECTADO A TODOS NOSOTROS VALE? Recuerdos a Adriana, espero que este bien ya que hace tiempo que no la veo!

Un besazo especial para toda la familia, y para la Juani, nuestra vieji! cuidarla muchissimo!

mmmmuuuuaaaaaasssss!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Hola Cristian,

Avui he vingut a veure't, com sempre! Les roses que ta posat la Marta són precioses "no et mareixes menos".
Ja fa dos mesos que fisicament no hi ets, però sempre estas al meu cor.
Pens-ho amb tu moltes estones del dia i tinc "ràbia" de pensar que ja no entraras més per la porta de casa meva i em diràs "que tal Carmeta" però saps què et dik que ara ja no has d'entrar per la porta perquè sempre estas dins de casa amb nosaltres.
CRISTIAN SEMPRE AMB MI T'ESTIMO!!!!

Anónimo dijo...

Carme tens tota la raò... però em de fer un esforç entre tots!
Ell sempre em parlava de tú amb molta ilusió la veritat, deia:

"ÒSTIA LA MEVA TIETA CARME SI Q ÉS BENPARIDA! tinc molta sort!

Et tenia com una tieta especial, amb la que confiava molt.., i sé q et confiava coses q no deia a qualsevol," per algu serà " et tenia un apreci impressionant, com una gran amiga sobretot....

I segur que ell tampoc deixa de pensar amb tú, però el que crec q també vol és que treguis forçes per posar un somriure a la vida, segur que ho està desitjant!!!!

ÀNIMS Carmeta habiam si la Martina t'haurà de posar les piles!jejeje!

PETONETS X TOTS!

Anónimo dijo...

HOLA CRISTIAN MACU:

ASVIST QUIN VIDEO MES MACU AFET EL TEU PARE LI VAI DIR YO QUE PUSER LA CANSO DE DOVER, SEGUR KE TA AGRADAT MOLT, ENS U BAM PASAR MOLT BE A FRANÇA AM TU ERA UN NO PARA DE RIURE MAI OLVIDARE TOTS AQUETS MOMETS QUE HE ESTAT EM TU.
ET TROBO MOLT I MOLT AFALTAR.
QUE SAPIGUES QUE TING XICOTA CRISTIAN, ES DIU ALICIA.
UN PETUNAS MACO MEN VAI A DORMIR BONA NIT REI.

Anónimo dijo...

HOLA CRISTIAN!!! i a tots!
Miquel puc definir aquest vídeo amb una sola paraula: PRECIÓS! Com preciós va ser viure un munt de moments al teu costat Cristian. Una persona mooooolt especial, sempre disposada a riure i, sobretot, a fer que riguessin els demés!! TOT HO FEIES FÀCIL!!!

Gràcies per tot! FORÇA A TOTS, hem de seguir mirant endavant!!

1 petonàs immens,