martes, 22 de mayo de 2007

Port Lligat....Cristian i Sònia

8 comentarios:

Anónimo dijo...

hola,yo no le conocia,pero me han dicho k estava muy bien esta pagina,y es verdad,es impresionante todo lo k estays haciendo para el,y seguro k el tambien esta orgulloso este donde este,
mmucha suerte
BESOS

Anónimo dijo...

ANIMOS A TODOS LOS FAMILIARES

Anónimo dijo...

Buenos días cariño
Cómo dice la canción,esta vida no es justa,solo reconforta pensar ke ya falta un día menos,lastima ke no te dijese cuanto te keria,aunke se ke tu ya lo sabes,desde donde estas cuida de los pápas,yo le digo al yayo ke te cuide,ojala esteis juntos,porke como decia el,el catalan es mutxo catalan,bueno cariño me voy a currar,lo primero ire donde tu ya sabes.hasta luego.

Anónimo dijo...

Bon dia guapíssim! Que més dir-te que no sàpigues? Va ser divertit aquell dia Port LLigat, Empuriabrava al mini golf i el St. Antoni de St. Pere Pescador, on vas haver de portar la Tina a darrera amb en Tango perquè es va quedar sense cavall, en fi, on hi eres tu sempre ens ho passavem bé, com no, sempre amb les teves bromes i tonteries. Musu gegant kari. T'ESTIMO.

Laia Vaqué dijo...

Ei Sònia, no ens coneixem però arran de la pàgina et començo a conèixer i m'encanta el que estas fent per ell, te l'estimes de veritat i això es valora, sobretot els que l'estimem. En Cristian tenia molta sort que estiguessis al seu costat, és molt tossut i no t'oblidarà mai.Jo vaig conviure molt amb ell quan erem petits, vam créixer junts i erem inseparables, jo només tenia ganes de baixar a Olot a veure en "Kitian", que és com jo li deia, m'encantava estar amb ell i amb la imma i en Miquel, eren la meva segona familia. Bueno t'explico tot això perquè sàpigues que t'envio molts ànims a tu i a ls imma i en Miquel que espero veure aviat...Un petó a tots

Anónimo dijo...

Merci Laia, jo si que sé de tu. En Cristian me n'havia parlat i en Miquel i l'Imma també. També he vist les vostres fotos de quan ereu petits, estàveu maquíssims. En Kel i l'Imma també tenen ganes de veure't i jo de coneixe't, l'altre dia encara n'estàvem parlant, ja que van venir els teus pares a casa en Cristian. Espero que algun dia ens poguem conèixer i ànims també per tu. Un petó i una abraçada.

Anónimo dijo...

INMA MIQUEL HOLA DE NUEBO ' OS ESPERAMOS EL PROXIMO SABADO PARA MONTAR A CABALLO, JUNTO CON SONIA UN BESO PARA LOS TRES Y OTRO PARA TI CRISTIAN SIEMPRE ESTAS CON NOSOTROS . ANIMOS Y ADELANTE....YA FALTA MENOS NOS LO PASAMOS MUY BIEN CON VOSOTROS .

Anónimo dijo...

El amor con que recordais cada momento de Cristian os ayudará a mitigar tanto dolor. Seguramente él estará orgulloso de tener los padres que tiene! Animo.