sábado, 5 de mayo de 2007

Sol y playa para ti

10 comentarios:

Anónimo dijo...

EL VIDEO ES UNA PRECIOSIDAD VEO TUS OJOS,TU SONRRISA,TU MIRADA ...COMO DICE LA CANCION..Y LAS RISAS KE HICIMOS HASTA EL AMANECER EN LOS ULTIMOS SANFERMINES TE KIERO TU TIA YOLI

Anónimo dijo...

Hola Cristian! Estic amb la Gemma que avui anem de despedida de la Lidia d'en Grabu. És una llàstima que tu no hi poguis ser, però et portem amb nosaltres. Un petonàs de la Gemma. MUSU.

Anónimo dijo...

Hola Cristian!!!!!!!

Sóc la Gemma de Banyoles, una de les que tu deies que erem les cabecilles juntament amb la sònia.
És la primera vegada que t'escric i no serà la última, perquè encara que només vam viure quatre dies junts a l'alguer van ser uns dies molt intensos. La veritat és que tot i que la nostra amistat no va ser gaire duradora ha estat molt intensa i no hi ha un dia que pensi en com ens vas fer riure.

Fins Sempre!!!!!!!!

A banyoles tens una gent que t'estima molt

Anónimo dijo...

Una vegada més, veien aquest video podem recordar els moments que vam viure junts a l'apartament de roses. Tots junts hem compartit moments molt divertits i emotius sobretot per la teva presència, eres l'alegria de la festa i ho continuaràs siguent a dins nostre, per sempre. Mai oblidarem aquests moments inolvidables. Marta, Cris, Sònia Pauet, Rake, Quinti, Montse, Putxi, Pep i una llarga llista d'amics. Tu has fet que tots junts estiguessim sempre EN ACCIÓ, i encara que no tenim paraules per expresar el que et trobem a faltar, intentarem continuar en acció per tu, amb el millor que ens vas deixar en els nostres cors.
SEMPRE ET TINDREM PRESENT I MAI OBLIDAREM ELS MOMENTS DE SOL I PLATJA QUE VAM COMPARTIR JUNTS I SEGUR QUE ENS ACOMPANYARAS EN ELS QUE VINDRAN ARA.
MOLTS PETONS, NO T'OBLIDEM!

Anónimo dijo...

Bon dia Cristian, hi ha una cançó que diu que SI FUERAS UNA LUZ EN EL CIELO DEJARIAS EN EL PARO AL SOLe!!! I tu ja ho has fet pq ets la llum que cada dia ens ilumina i ens ajuda a tirar endevant recordant que eres feliç amb tots els que t'estimem i som tants i tants!!! NO DEIXIS MAI D'IL.LIMINAR ELS QUE TAN I TAN T'ESTIMEM!!! ET TROBO A FALTAR!!!

Anónimo dijo...

ola cristian.
avui hem anat al cementiri amb la marta i hem recordat tots aquells moments que tan vam riure junts.
la marta ta deixat un parell de regals i ta recordat el que tan t'estima.
la marta m'ha donat una foto que sortim els dos junts quan vam anar a casament a barna, com ens ho vam passar!!!.
nomes dirte que ets un krak i que sempre estars amb nosaltres.
ja saps el que vam passar junts, i com t'estimem.
un petó i fins aviat

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Hola Cristian!

Tu i jo no ens coneixìem però tenim en comú a una personeta important en els nostres cors.

En moments com aquest m'agradaria que la mort no existís, i t'ho dic perquè se del que estic parlant, et separes de le gent que més estimes i es molt dur pensar que no els tornaràs a veure fins que no arribi el final dels teus dies.

Sense coneixre't m'agradaria fer un tracte amb tu: Jo et cuidaré a la MARTA, però TU cuida'm al meu GERMA! Segur que sou els dos àngels més guapos del cel!

Molts petons, fins aviat!

Anónimo dijo...

GRÀCIES PER AQUEST ESCRIT TAMARA M'HA ARRIVAT EL COR!
No em de patir, ells dos estan bé I SEGUR QUE S'HAN CAIGUT DE CONYA! i ens esperarant sempre!!
Estic d'acord amb tú!!!!!!!
sens dubte són els nois més wapos que hi ha i que hi haurà mai en el cel!
Jo i la Tamara us enviem milers de petons CRISTIAN I SERGI!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaa

Laia Vaqué dijo...

Ja no me'n recordava de lo guapo que eres,el video és genial, és molt guai veure't tant content, amb el somriure sempre a la cara. Sàpigues que sempre em recordo de tu, de fet porto una foto teva al cotxe que sempre m'acompanya allà on vaig, i cada dia la miro abans de marxar de casa. Eres molt petit però fas la mateixa cara, t'ho asseguro. Espero que estiguis bé, t'anyoro, un petó ben gran a tu i als teus pares que també me'ls estimo moltíssim